ČlánekSlavnostní otevření Auticentra

V úterý 8.10.2013 proběhlo za krásného slunečného počasí slavnostní oficiální otevření Auticentra v Č. Budějovicích. Součástí slavnostního otevření byla prohlídka vnitřních prostor Auticentra.

 Za občanské sdružení Rodičů a přátel lidí s autismem Jižní Čechy se slavnostního otevření zůčastnila Pavla Smržová (předseda sdružení), Mgr. Milena Urbanová (místopředseda sdružení) a Bc. Petra Jantošová (odborný pracovník Auticentra).

Za krajský úřad nás přišla podpořit a popřát Auticentru mnoho úspěchů do budoucna, Mgr. Ivana Stráská, náměstkyně hejtmana Jihočeského kraje,

Mgr. Ivana Stráská

Mgr. Petr Studenovský, vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví na Krajském úřadu JčK (na fotce při rozhovoru s Pavlou Smržovou)
Mgr. Petr Studenovský

Na návštěvu Auticentra zavítali i Doc. PhDr. Jiří Jankovský, Ph.D, bývalý dlouholetý ředitel centra Arpida v ČB a Mgr. Zdeněk Toušek z Teologické fakulty Jihočeské univerzity

Jiří Jankovský

Mgr. Milena Urbanová přibližuje Mgr. Ivaně Stráské a Mgr. Heleně Kocmanové aktivity, které probíhají v Auticentru
Mgr. Ivaně Stráská

Pro děti bylo připraveno dopravní hřiště, kde si mohly vyzkoušet rozličné dopravní prostředky a speciálně upravená kola.

Hriste

Největší zájem byl bezesporu o "tandemové dvojkolo".

DvojKolo

Dále byl pro děti nachystán skákací hrad.

 Hrad

Velká trampolína.

Trampolina

Slečna Zuzana Vondráková potěšila děti krásnými malovanými obličeji.

Zuzana Vondráková

 Pro zvídavější, pak byla nachystána prohlídka prostor Auticentra s možností zapojit se do různých úkolů ...

Úkoly

 Děkujeme firmě Light Sound design s. r. o., zejména panu Josefu Kostečkovi za výborné ozvučení!

www.lightsound.cz/

Děkujeme studentkám Jihočeské univerzity za jejich pomoc při organizaci a zajištění celé akce!

Děkujeme všem maminkám z našeho sdružení, které se postaraly o spokojenost všech mlsných jazýčků.

Zejména pak paní Denise Louženské za úžasný dort!.

Dort

Děkujeme Andrejce Jurásková a Petře Jantošové za skvělou práci při zajištění pohoštění pro všechny zúčastněné!